- Felicia!♥

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av felicia - 27 februari 2012 23:03

 

Tjaaaah! :D tänkte berätta vad som har hänt för mig idag & lite annat..


ajja, åkte till södertälje idag, alla tåg va inställda, jippi, tog erkättningsbuss,

jo gissa vad den var proppfull. men det var inte hela världen, så stod och vänta

inne på kringlan, på bästavännen dennis, aja vi visste inte direkt va vi skulle göra

men vi pratade och sånt, tack bästavännen för idag, det va grymt att träffa dej igen!

Sen tog jag bussen hem, gick in i en affär och köpte hårfärg, ska färga håret på onsdag,

för att i morgon ska jag sova hos min andra bästastevännen josefine, världens finaste vän!

vi får se vad vi gör i morgon, sen på onsdag ska jag kanske va med dennis & lucas som

jag uppfattade det :'D sen vet jag inte riktigt mer vad jag ska göra, så skönt med sportlov igf!

ska sova snart, e super trött, aja tänkte säga oxå, Följ mig på instagram så följer jag dig, jag

heter: ffelicciaa   ♥ aja hur mår ni sötnosar? (': Kraaaaaaaam på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Felicia & jag är 13 år!
Jag gillar att fota & vara med vänner !
Hoppas ni gillar min blogg.' Alla bilder i bloggen har jag tagit, om jag inte säger det!
kraam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards