- Felicia!♥

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av felicia - 1 mars 2012 21:41

 

Dagens köööööp; ett iphone skal, Godis från Fantastico, tröja från bikbok,

jeans från bikbok, eyeliner lindex?, bh lindex, lösögonfransar åhlens..


Hejjj, idag har jag varit på stan med ida, ja jag vet att jag var på stan i går oxå

men det var skiiit kul, vi åt på donken, och flumade runt lite, tack för dagen på

stan ida! i morron ska jag va med josefine jiiihooo. det är inte många dagar kvar

på sportlåvet åhh :'c aså jag gillade att fota naturbilder förut, men jag vill börja

igen det var kul, jag har inte bara orkat på sistone, lixom läxor och iphone jag har

lixom fullt upp :)Min hårförlängning har kommit jag har ett problem, jag har lite mer gulare hår än förlängningen men det ser lite bättre ut om jag har uppsat, jag vet inte om jag kan gå med det till skolan vad tycker ni ? (: aja ska äta något nu är skit hungrig, så ni får ha det så bra, ni får gärna hjälpa mej med sakerna jag skrev i detta inlägg säg va ni tkr, aja ha det så bra,puss & kraaaam på er! <3

Ni får en bild på mitt nya hååååååååååååår oxå plus ska färga den färgen som det är på förlägningen om en månad har precis färgar håret ju :) ;

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Felicia & jag är 13 år!
Jag gillar att fota & vara med vänner !
Hoppas ni gillar min blogg.' Alla bilder i bloggen har jag tagit, om jag inte säger det!
kraam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards