- Felicia!♥

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Stan med ebba...

Av felicia - 29 februari 2012 21:56

 

Hejj, jag är så irreterad, har minst skrivit denna inlägg 4 gånger varje gång jag ska lägga in en bild i detta inägg så försvinner sidan, så startade om datan. Men jag fick en fråga i dag om jag kan göra headers, och svaret är ja det kan jag, om ni vill ha så är det bara att fråga :) aja va på stan med ebba och jag köpte en tröja, den svarta på bildern över texten här. vi fickade på nancys, muumsigt. i morron ska jag va med ida, längtar. ska kolla big brother, har missat liiiite.

aja ni får ha en bra kväll, hej då, Kraaam på er sööööötisar :'d<33


 
 
maja T

maja T

1 mars 2012 11:39

sv; tack så mycket!

ja, nu så har jag tagit kort på mitt rum nu får du bara vänta och se när bilderna kommer upp, hehe.

allt bra med dig?

KRAM

http://phbymaja.blogg.se

felicia

1 mars 2012 21:41

va bra :)
Akkt e bra här, du då :)
kram på dej!8:

 
maja T

maja T

1 mars 2012 21:43

sv; eller inte, hehe! :)
händer imorgon då?

KRAMIS

http://phbymaja.blogg.se

felicia

1 mars 2012 22:01

ska va med josefine kanske ta kort eller något vet inte du ? :)
kram på dej finis :)

 
Ingen bild

Hanna l :)

1 mars 2012 21:59

Fett fin du är i håret älskar din färg, snygg blogg :)
Kram !cc'-:

felicia

1 mars 2012 22:00

haha tack, det är typ orange as fult..
kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 3 mars 2012 20:23

Byter blogg nu kolla in , http://feliciaroutola.blogg.se och släng gärna in en kommentar om vad ni tycker, hejdå!    ...

Av felicia - 1 mars 2012 21:41

  Dagens köööööp; ett iphone skal, Godis från Fantastico, tröja från bikbok, jeans från bikbok, eyeliner lindex?, bh lindex, lösögonfransar åhlens..   Hejjj, idag har jag varit på stan med ida, ja jag vet att jag var på stan i går oxå men...

Av felicia - 28 februari 2012 19:55

      Min nya hår färg, blondare! Hejjsan, har precis färgat håret, det e typ gult nästan.. men det är väl okej! igentligen skulle jag sova hos josefine, men när jag vaknade i morse så hade jag typ onti hela kroppen & i huvudet så har typ v...

Av felicia - 27 februari 2012 23:03


  Tjaaaah! :D tänkte berätta vad som har hänt för mig idag & lite annat..   ajja, åkte till södertälje idag, alla tåg va inställda, jippi, tog erkättningsbuss, jo gissa vad den var proppfull. men det var inte hela världen, så stod och vänta ...

Av felicia - 26 februari 2012 18:28


    hej,ska beställa som här sakerna på sportlovet, hoppas jag har pengar kvar har typ 650 kr kvar.. Jag ska blondera mej mer i morgon, ska köpa hår färg i morgon oxå. men vilken tröja är snyggast den blå eller den vita? skriv gärna in det i...

Presentation


Jag heter Felicia & jag är 13 år!
Jag gillar att fota & vara med vänner !
Hoppas ni gillar min blogg.' Alla bilder i bloggen har jag tagit, om jag inte säger det!
kraam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards